BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 8, 2011

Kiss - Keep it simple and sweet :)

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh! :D
Saya berada dalam mood gembira ye sekarang? (so what?) hahaa..saya tidak menyangka ada orng yang buat birthday surprise untuk saya. hahaha..sesungguhnya, ia menjadi satu kejutan yang teramat sangat sungguh! Gembiranya babe..haha..okay, pada hari Isnin 4 April (yang merupakan birthday saya) ibu saya ajak sy pergi ECM hari Jumaat, katanya nak beli barang (konon) cehhhh, bab jalan, saya apa lagi, OKAY! HEHEE, hari Jumaat, 8 April, pergi a ECM, ibu cakap dia nak belanja makan kat Black Canyon..hihi..apa lagi? JOM! haha..then, masa nak pergi jalan tu, BAMMMMMMMM! Terjumpa siapa? Si dia yang kacak macho dan comel tu..ahhahaha..uishhh, malu lahh! (over) baju kita colour sama..haha..best kan? hihi..awak ni betol lah kan? sy tanya awak tgh buat apa..awak boleh cakap Sy ada kat rumah ni, tgh duduk..amboi, pandai tau menipu :P Tup tap tup tip tup top, jumpa kat ECM :O Tyme tu, mmg terkejut gilaa! dah lah keluar pakai sempoi..tak sempat nak cantik2..hahaha..memang panas muka ku ini menahan malu dan sebak dan terharu yang tersangat! LOL..then, kita pergi makan kat Black Canyon..huahuaha..saya duduk sebelah awak ye? wangi bebenor! hehe..saya duduk senyap je tyme tu..ahaaa..masih daam keadaan terkejut ye? hahaa..awak berbual dgn ibu saya mcm setahun tak jumpa..lol..padahal baru dua kali berjumpa :D Then, makan makan makan.....jalan jalan jalan jalan jalan sampai penat kaki (act tak penat pong) hahahah..lepas tuh, pergi Baskin Robbins! woahhhhhh..awak belanja saya ice-cream cake chocolate yang tersangat AWESOME! Goshhh, korang semua patut cuba ye BR punya ice-cream cake, mmg terbaik dari ladang..haha..tunggu selama 10minint sebelum potong cake..lol..keras ya amat! susah gila kot nak potong..hahahha..hancur cake tu dibuatnyaa..sebenarnya ice cream dia yang keras..frozen sangat..berapa tahun agaknya dia menetap dalam fridge? (over la tu sampai bertahun) grrrrr..serious sedapp ya amat! Ya Allah! Terima kasih lah kerana memberi ku peluang untuk menikmatinyanyaaa! hheheh..tyme tu saya sempat tanya Ibu, bila masa pulak ibu plan nak buat surprise ni? then, Ibu jawab, dah lama dah..2 months rasanyaa...and I was like, lamanyaa..hahah..terharu jap. tapi yg pasal cake tu mmg dia punya idea. kenapa awak sweeeet sangat? hihi..cake BR lagi maha dari cake SR? haha..lagi sedap pulak tuhh..sesungguhnya inilah cake termahal pernah sy makan selain SR..hihi..

BR cake :D


And again, look yummayhh..it is btw :)


Oh and yeah, ribbon tu pun boleh makan gak act..cuma taknak je..
chocolate pieces kat tepi tepi tu kan kan kan, sedap gilos :O HEHE


Thanks alot my dear :)


Serious cakap, mmg sedap gilos ice cream cake BR! dgn kepingan chocolate kat tepi tu..fuhhhhhlawehhh..yang minat chocolate tu sudah pasti akan terliur ye? haha..ice cream punya lah belambak..then, ada sponge cake kat bawahh, hebat kan? hahah..(kagum sangat, jakun agaknya) saya berterima kasihhhh sesangat kat dia sebab belikan sayaaa cake yang sgt sedap ini! Saya sangat sangat sangat sangat berterima kasih!  Awak, terima kasih sangat tau? awak ni terlalu sweeeet tahu tak? hihi :)

Then, ibu telah meninggalkan sy dgn dia kat BR tu deduaan..pukul 6:30pm ibu datang menjemput saya..hahaha..awak tumpang sy kan? hihi..best gilos dalam kereta sesama. then, dah sampi kat rumah awk tu, satu lagi kejutan..what a small world! what a very small world! sebenarnya dulu, saya selalu selalu selalu lalu kat rumah awak sbb jiran awk tu kawan ibu saya..wahahahah..Im shockeddd! seriously shocked..tak sangka langsung dulu saya selalu lalu kat rumah awak..what a small world! sudah sudah lah tu dgn small worldnyaa..hahhaa..disini, saya ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih yang amat sangat kepada Ibu saya, Roziana Bt Sulaiman dan si dia! :D Thanks alot for today! I meant it, it means alot to me! Trust me, its alot! Goshhhh, Mohamed Al-Fatah, kenapa awak terlalu baik? Saya memanjatkan kesyukuran kepada yang illahi, Ya Allah, syukran! syukran! syukran! Terima Kasih Ya Allah untuk semua ini! :) Sweeeeet memory, and yeah, this is my precious moment. and the best and awesome birthday surprise I've ever had! (sebelum ni, takdemaknanya nak kejutan, kejutan) haha

p/s: If you're reading this, I just want you to know that Iove you so much, and thank to Allah because grant you in my life! I owe you alot this tyme :)

Peace & Love
Stay Tuned
Assalamualaikum




   ♥   

2 comments:

  1. Bestnye bestnye dapat birthday suprise!!!!!

    ReplyDelete
  2. Heheh, Meera, terima kasih comment..mmg best.. Alhamdulillah lah kan :D

    ReplyDelete