BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

grandmahhh :)

Asemekom! (jgn tiru yang ni, ye?) tak penuh pahala
Assalamualaikum! heeee :)
Hari ini, nenek saya dtg Kuantan..weeee..gembiranyaaaa! HAHA, mesti kan korang fikir..apasal lahh perempuan cantik lagi manis dan ayu minah ni, nenek datang rumah pun nak kecoh? wahahaha..biarlahh..sesungguhnya saya ingin berkongsi kegembiraan..okay, anda boleh muntah ye? :P ..HEHE..mesti esok pergi pantai..spot utama, Pantai Telok Chempedakk..yeapp, nenek saya kalau balik Kuantan mesti mesti mesti dan mesti akan lepak kat pantai..amboihhh..lepak? hahaha..mesti makan angin kat pantai...haha..al-maklumlah, kat KL mana ada pantai..kesiankan? haha..punylah besau bandar, pantai pun tak ada..kalau lah ada pantai kat KL kan, mesti kotor..wahahha..org KL kan , biasalah tu..bukan kutuk! Sekadar renungan bersama..ceh! HAHA..agaknya kalau ada pantai kat KL, kat situ pun dorang nak dirikan bangunan..atas pantai tu! wahahaha (over) Ok lahh, itu je kot nak cerita..heheh..

My nenek. Lovee you! HAHA :D

Haha, dia tidur sini sehari je kot..cehh..dia mana boleh duduk Kuantan lama, katanya BEKU! Tak keje nak buat..hahaha..esok nak balik dah dgn ayah sekali..huhu..sedehh! atleast, dtg sekejap, kan? hehehe..dan lagi satu! next next week, sy exam! WAAAAA! Tak study benda lagi..kihkih..second test, kali ni, sy akan try buat yang terbaikkk..chaiyokkk! (sejak bila pulak saya guna bahasa ni?!) Okk..InsyaAllah, sy akan buat yang terbaik..tapi rasanya, kali ini punya result pun               kot..hahaha..jangan jangan..kata-kata adalah satu doa..eh, tapi saya bukan cakap, saya tulis? HIHI..ting tong betol..sila jangan fikir yang bukan-bukan ye yang bende hitam tu? LOL..kbai :)

Peace & Love
Stay Tuned
Assalamualaikum

   ♥   




No comments:

Post a Comment