BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 17, 2011

Alhamdulillah ;]

Hey. Assalamualaikum. Just a sprinkle of updatee. Saya dengan ini, sudah berjaya menghabiskan puasa ganti selama 10 hari wooo. Alhamdulillah sesangat. hehe. hari ini last. tadi berbuka makan nasi goreng pedas dgn telor mata kerbau yang kuning separuh masak. mmg kedebabooom! HEHE. then, abg buat burger oblong. saya mkn daging burger oblong 2! Amik naa. ni melantak ke apa. Astaghfirullah Al-Azim. haha. tapi, mmg sesesesedap gegiler sbb dia ada black pepper dan mkn dgn chilli sos. oh. heaven. -.- haha. sy baru nak Raya yang tahun lepas punyaa! YELA kan, org ckp kalau habis puasa baru boleh raya. hehe. em, sesiapa yang tak ganti puasa tu lagi, gantilah cepat2 ye. jgn ganti last minutee..makin malas nak ganti rasanya nanti. haha. Puasa pun dah nak dekat. wow. Ramadhan kali ini ada perbezaan tak agak2nya? hmmm. entahlah, yang penting ibadah puasa wajib ditunaikan! Chaiyokk! *puasa dok lagi -.- OH AHAAA, next week ada test! Just imagine. 9 subjek utk 2 hari?! Kena struggle utk study. satu hari je dah lima subjek. mmg best gini..ada ke patut 2hari je?! Mmg pecah rekod betol. haha. wish me luck ok! :)
Okay, itu sahaja. Fatah, saya windu awakkk lah! :) *kaytaksabetbye.

HYE. saya dah habis ganti. anda?
Haha.huduhh dan chubby!! xD 
Love, me.

No comments:

Post a Comment