BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 16, 2011

Blisstred.

Assalamualaikum. hehe. hari ini sangt busy! BUSY! HOH. sakit kaki serta tangan. hehe. tadi ada Hari Koko. Kira mcm Karnival SMKAA. beshh! Org luar boleh dtg! Awesome kan? 1st time SMKAA maju -.- Apa lagi nak ckp, OH AHH, jumpa Ica, ahh. rinduu! Atleast dpt jmpe sekejap pun jadi lah. hehe. tadi nmpk bnyk makanan. woahh. yang sedap sedap. wahhh! Tapi saya hanya beli murtabak maggi. sedap. tu je dpt beli.. cisss cake betol la. hehe. Kupon tukar rm10. belanja 3ringgit lebey je. makk aihh. lagi rm7+ tu kira burn mcm tu aje. tak boleh nak tukar! ADA KE PATUT! Cikgu, saya tak halalkan duit tu langsung tahu tak! HEHE. Gurau je..kot..tapi mcm tak mendapat sambutan je SMKAA ni. haha. and saya masuk pertandingan DRAMA. Goshhh, berlakon mcm apa je. ahahaha. serious. yang lain semua ok. saya sorang je mengarut. then, harap menang. cehh. dan lagi satu, keuntungan tak kira lagi. hehe. harap2, untung la kan...siapa nak rugi wei. haa, tu je lah nak ceritaaa!

Just fake a a smile but you wont see.
Tired smile.
Im in green.hehe
Love, me.

No comments:

Post a Comment