BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 8, 2011

8 ramadhan and ahead

Assalamualaikum. haha. ya ya..8 Ramadhan baru nak update..actually, tak tahu menda apa nak update..kalau update pun, bukan ada org nak baca. alahai~ HAHA, kesian kan? Erm, tadi dah lah tak pergi tusyen. Ibu ingt tusyen pukul 5! -.- Padahal, pukul 4! So, tak pergi..lalalala..rasa rugi..dah lah subjek chemistry..kalau subjek addmath tu tak pela jugak kan? haha. Saya pun tak tahu kenapa saya begitu membenci addmath..sebenarnya tak benci pun..haha..cuma, kalau dah selalu FAIL, saya dah penat dan letih dan bengang dan bosan! *cakapmcmdahberusahasehabismungkinje* HAHA. kan?? Ni baru form4! Masuk form5 nanti..Ya Allah, mcm mana lah agaknya ye..ingt nak drop! Ni la masalahnya, sekolah saya ni mewajibkan semua pelajarnya mengambil subjek ini, kalau taknak amik, YOU BOLEH GET OUT FROM THIS SCHOOL! Amik naa :D Kalau saya keuar dari sekoolah tu, nak pergi mana kan? haha..so, kesimpulannya, berusaha! USAHA TANGGA KEJAYAAN! Amboi -.- Apasal tangga? kenapa bukan eskalator? hmmm..*dia dah mula mengarut* STOP ME! :D Eskalator la kan? Zaman dah maju..Dunia kini dah begitu maju dek zaman pembangunan dan modenisasi yang kini semakin ligat seiring dengan arus teknologi..cliche? ahh..cliche tak cliche..saya dah mengarut apa entah..inilah akibatnya takdek idea nak tulis apa.. T.T
Oh and yes, tadi kat sekolah ada games baru which they called it as James Bond 007. HAHAHAHHAA, lawak gila main game ni..malas nak tunjuk instruction..dah lama nanti, feymes lah game ni..hahaha. lagi satu..INDIANSBAB..entah..taktahu mcm mana nak eja..mmg enjoying gila..hilang jap ngantok lepas waktu Fizik yang begitu membosankan itu -.- Apa pasal skema semacam penulisan hari ni? AHHHHH IYAAAAAA! Esok ujian lisan bahasa melayu! TAK HAFAL LAGI. HOMAIGOD HOMAIGOD :OOOO *gedik kan?padahalsebenarnyachillje*

Very the oily face. ada I kisah? tak~ HAHA xD
Taktahuapamotifgambarni..
Kenapa senyuman saya terlalu lebar? ;O
                                                                                                                     Love, me.


No comments:

Post a Comment